باشگاه اینترنتی اسپرلوس

دنیایی پر از خبرهای فناورانه و کسب و کاری

باشگاه اینترنتی اسپرلوس

دنیایی پر از خبرهای فناورانه و کسب و کاری

در این بلاگ به دنبال آموزش و تغییر سبک زندگی هستیم. برای رسیدن به این هدف سعی می‌کنیم مقالات مناسب را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه شوید..

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

8 راه برای شروع فروش از امروز

یکی از سودآورترین راه‌ها برای بهبود سود نهایی، افزایش کارایی تیم فروش است. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به جای تمرکز بر روی اجرای فروش خود، بر جنبه‌هایی از تجارت مانند سرعت محصول یا هزینه‌های پشتیبانی مشتری تمرکز کنند. اما حقیقت این است که اگر تیم فروش شما در اوج بازدهی کار کند، میزان درآمدی که آنها ایجاد می کنند به طور قابل توجهی بیشتر از مجموع همه تیم های دیگر شما خواهد بود.

افزایش فروش

گفته می شود، اجرای فروش می تواند متغییر باشد. تیم ها می توانند از اهرم های زیادی استفاده کنند که به کارایی کار آنها کمک می کند. این پست وبلاگ به این سوال پاسخ خواهد داد که "اجزای فروش چیست؟" و هشت ایده برای بهبود ایده خود ارائه دهید.

اجزای فروش چیست؟

اجرای فروش مجموع فعالیت ها و فرآیندهایی است که یک تیم برای هدایت یک سرنخ از طریق قیف فروش انجام می دهد. برخی از این فعالیت ها توسط تیم های بازاریابی از طریق تولید سرنخ یا توسط گروه های دیگر در تماس مستقیم با مشتریان از طریق ارسال سرنخ های بالقوه از صندوق ورودی آنها انجام می شود.

وقتی به طور کلی نگاه کنیم، اجرای فروش شامل همه چیزهایی است که به پایان فروش منجر می شود. این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از تجربه مشتری شما گرفته تا روشی که تیم فروش شما علاقه ایجاد می کند و به مشتریان بالقوه می رسد تا تفاوت های ظریف قیف فروش شما.

اجرای فروش ذاتاً مشتری محور است - مبتنی بر عدم توجه به نیازهای مشتری، تعیین راه حل های متمرکز، و قرار دادن ساختارها و فرآیندها برای ارائه مداوم آنها.

راه های برای بهبود فروش

دانستن اینکه اجرای فروش چیست می تواند نیمی از نبرد باشد، اما رسیدن به آن زمان و تلاش می خواهد. چه به تازگی تیم فروش خود را راه اندازی کرده باشید و چه در حال حاضر یک دستگاه فروش خوب روغن کاری شده داشته باشید، همیشه جنبه هایی از اجرای فروش وجود دارد که قابل بررسی و تقویت هستند. در اینجا هشت روش برای افزایش اجرای فروش و سود شما وجود دارد.

1. بازارهای هدف خود را شناسایی کنید.


بسیاری از کسب و کارها در نهایت سعی می کنند به مخاطبان زیادی بفروشند، که ممکن است اشتباهی دشوار باشد. هنگامی که شما این نوع رویکرد پراکنده را برای هدف‌گیری در پیش می‌گیرید، ممکن است در نهایت به یک معامله‌کننده تبدیل شوید. بهتر است چند بازار هدف کلیدی را که می‌خواهید به آنها بفروشید شناسایی کنید و روی نیازها و علایق آنها تمرکز کنید.

برای مثال، شرکت‌های جوان تصور می‌کنند که هر چه تعداد افراد بیشتری را به بازار عرضه کنند، بهتر است. با این حال، فرض کنید محصول یک استارتاپ برای کسب و کارهای کوچک مناسب است، اما برای تبلیغات در هر اندازه کسب و کار هزینه می کند.

در این مورد، حتی اگر او به شرکت‌های بزرگ‌تر بفروشد، احتمالاً آن شرکت‌ها در پایان از هم می‌پاشند، زیرا محصول مناسب نیست. به جای اینکه اعداد و ارقام خود را از قبل افزایش دهید و بعداً با نرخ ریزش پول پرداخت کنید، بازارهای خود را از قبل شناسایی کنید و فروش، زمان و منابع خود را روی آنها متمرکز کنید.

2. یک طرح ایجاد کنید


پس از اینکه بازارهایی را که محصول شما برای آنها مناسب تر است را شناسایی کردید، وقت آن است که برنامه ای برای دستیابی به آنها ایجاد کنید. برای ایجاد یک طرح چند مرحله وجود دارد:

اهدافی را برای تیم خود و همچنین اهداف سطح سازمانی ایجاد کنید.
مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و نحوه دستیابی به آنها را مشخص کنید.
یک تیم فروش عالی را حفظ کنید که در مورد کارشان انگیزه و هیجان داشته باشند.
برای ایجاد یک طرح تولید تقاضا با بازاریابی کار کنید.
عملکرد را اندازه گیری کنید و اعضای تیم را به سمت اهداف هدایت کنید.
پیگیری فعالیت های فروش و اصلاح تنگناها.
هر یک از این عناصر به ایجاد یک برنامه منسجم و قطعی برای موفقیت تیم شما در حرکت خود به سمت اجرای فروش کمک می کند.

3. مراحل خط لوله فروش خود را تعریف کنید


افراد خارج از بخش فروش اغلب تصور می کنند دامنه ساده است - شما یک مشتری پیدا می کنید و به آنها می فروشید، درست است؟ اشتباه. فروش رقص پیچیده ای از افزایش آگاهی، انتظار و فشار دادن مشتری در زمان مناسب برای اطمینان از بسته شدن سریع است. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه سرنخ‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق قیف شما جریان می‌یابند، تعیین نقاط عطف واضح در خط لوله فروش است.

هر کسب و کاری بسته به محصول و نوع مشتری که دارد مراحل مختلفی خواهد داشت. به عنوان مثال، شرکتی که در درجه اول نرم افزار سازمانی را می فروشد ممکن است تعداد قابل توجهی مراحل دقیق تری در خط لوله فروش خود داشته باشد. در مقابل، یک کسب و کار کوچک ممکن است با چیز ساده ای مانند:

آگاهی - زمانی که خریدار متوجه می شود که مشکلی برای حل کردن دارد
توجه - هنگامی که خریدار مشکل خود را تعریف می کند، لیستی از نیازهای خود ایجاد می کند و گزینه های خود را ارزیابی می کند
تصمیم - زمانی که خریدار در مراحل پایانی فرآیند است و در حال ارزیابی چند رقیب است.
با شناسایی این مراحل، تیم شما می تواند مراحلی را در خط لوله شما ایجاد کند تا نیازهای منحصر به فرد مشتریان بالقوه شما را در هر مرحله برآورده کند.

4. خط لوله خود را بسازید.


بهترین کاری که می توانید برای اجرای فروش تیم خود انجام دهید این است که به آنها چیزی برای اجرا بدهید. بدون سرنخ ها و چشم انداز برای کار، تیم فروش شما نمی تواند به اهداف فروش خود دست پیدا کند.

راه های زیادی برای رشد خط لوله شما وجود دارد، از جمله:

به طور فعال تیم فروش خود را در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین جستجو کنید
روی محتوای بازاریابی ورودی خود کار کنید و از طریق بازدیدکنندگان خود سرنخ جمع آوری کنید
ابزارهایی مانند Justuno را به پشته خود اضافه کنید تا به محتوا و سایت شما اجازه تولید منفعلانه منجر شود
سرنخ های مرده را به سرعت حذف کنید و به طور مداوم روند بررسی سرنخ خود را ارزیابی کنید
لیست تماس های خودکار را برای تیم فروش خود ایجاد کنید
چرخه فروش خود را کوتاه نگه دارید.
وقتی خط لوله ای با سوخت خوب دارید، تیم فروش شما همیشه سرنخ ها و چشم انداز هایی برای تعامل با آنها خواهد داشت.

5. فرآیندها را خودکار کنید تا تیم فروش خود را آزاد کنید.


تا آنجا که ممکن است مراحل زیادی را در فرآیند خود به طور خودکار انجام دهید تا تیم فروش خود را آزاد کنید و به آنها اجازه دهید کار سخت فروش مستقیم را انجام دهند. برای مثال، می‌توانید ورود اطلاعات و جستجوی ایمیل‌ها را خودکار کنید. با استفاده از ابزارهایی با تجزیه و تحلیل داخلی، می‌توانید ایمیل‌های خاصی را راه‌اندازی کنید یا بر اساس رفتار مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال، ابزارهایی مانند GetAccept به شما این امکان را می دهد که ببینید مشتریان بالقوه شما در مورد اسناد فروش که برایشان ارسال می کنید چه می کنند. وقتی می‌دانید که آنها سندی را مشاهده کرده‌اند اما پس از مدتی اقدامی انجام نداده‌اند، می‌توانید از اتوماسیون برای راه‌اندازی ایمیل بعدی استفاده کنید.

خودکار کردن این ویژگی، تیم فروش شما را از تماشای تجزیه و تحلیل مانند یک شاهین نجات می دهد و تجربه ای عالی برای مشتریان بالقوه شما فراهم می کند. همچنین به حرکت آنها در چرخه فروش کمک می کند.

6.  فرآیندهای خود را تکرار کنید.


مانند سایر جنبه‌های کسب‌وکارتان، نباید استراتژی‌های اجرای فروش خود را به شکلی ساده تنظیم کنید. از هر فرصتی برای ارزیابی اثربخشی برنامه خود و اینکه آیا هنوز در خدمت تیم شما است استفاده کنید. شما مجبور نیستید عادات قدیمی خود را حفظ کنید که دیگر برای بهبود سرعت فروش یا قیمت نهایی شما کارایی ندارند.

برخی از تیم‌ها فرآیندها، اتوماسیون و محرک‌ها را به صورت فصلی ارزیابی می‌کنند. برخی این کار را بیشتر انجام می دهند. دوره بررسی مناسب را برای تیم خود مشخص کنید و آن را در محل قرار دهید. به یاد داشته باشید که این همیشه می تواند تغییر کند و در صورت نیاز می توان آن را کم و بیش تکرار کرد.

7. پیشرفت خود را با داشبوردهای فروش بررسی کنید.


اعضای تیم فروش شما بخش های ضروری اجرای فروش شما هستند. اگر آنها به بهترین شکل ممکن عمل نکنند، تیم شما به آن خوبی که می تواند عمل نخواهد کرد.

داشبوردهای فروش راهی عالی برای ارزیابی موثر و جامع هر یک از اعضای تیم شما هستند. تعیین کنید که آیا می خواهید ترکیبی از داشبوردهای مدیریت شده توسط مدیران را انجام دهید - یا اگر می خواهید یک بررسی همتا را ترکیب کنید، سپس فرآیندی را ایجاد کنید تا مطمئن شوید که آنها به طور منظم انجام می شوند. داشبوردها به تیم فروش شما کمک می کنند تا استراتژی های خود را بهبود بخشند و به عنوان یک کنترل کیفیت برای گفتگو با مشتریان احتمالی عمل می کنند.

اگر از داشبوردهای فروش استفاده نمی کنید، راه دیگری پیدا کنید تا مطمئن شوید که کیفیت مکالمه تیم خود را پیگیری می کنید. به محض اینکه مشتریان احتمالی در مورد اثربخشی تیم شما تردید کنند، اجرای فروش شما از بین می رود.

8. تیم های خود را هماهنگ کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، این فقط تیم فروش شما نیست که در اجرای فروش کمک می کند. تیم‌های بازاریابی و مشتری‌محور شما نیز تأثیر قابل‌توجهی بر تعداد معاملاتی دارند که تیم شما می‌تواند ببندد.

وقت بگذارید و تلاش های بازاریابی خود را با انواع سرنخ ها و بالقوه هایی که می خواهید جذب کنید هماهنگ کنید. فراتر از آن، مستقیماً با تیم‌های روبه‌رو مشتری خود کار کنید تا مطمئن شوید که انتظارات درستی برای برخورد با سرنخ‌ها در مراحل خاصی از قیف فروش تعیین شده است. وقتی همه با هم کار می کنند تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان بالقوه شما فراهم کنند، در را برای خرید محصول شما خواهند زد.

اجرای فروش علم موشکی نیست.
تیم شما احتمالاً در حال حاضر برخی از این کارها، اگر نه همه، انجام می دهد. همانطور که گفته شد، بهترین راه برای تقویت اجرای فروش خود این است که همچنان به جزئیات هر یک از این روش ها توجه کنید. حتی اگر از نظر تاریخی کار بزرگی انجام داده باشید، همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد.

با شناسایی افرادی که می خواهید بفروشید شروع کنید، سپس برنامه ای برای رسیدن به آن ایجاد کنید. از آنجا، مراحل مختلفی را که خریدار ایده آل شما برای فروش باید بردارد، شناسایی کنید. روی رشد خط لوله خود کار کنید تا تیم فروش شما چیزی برای کار داشته باشد، سپس کارهای ساده را خودکار کنید تا زمان آنها را آزاد کنید.

ارزیابی مداوم کارایی و تکرار فرآیندهای خود برای بهتر شدن ضروری است. این یک امر تیمی است، بنابراین مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند و در کمترین زمان با اجرای فروش پیش خواهید رفت.

11 دلیل که چرا فالوورهای اینستاگرام شما هرگز رشد نمی کنند

دلیلش چیه؟ چرا فالوورهای من در اینستاگرام هیچ وقت رشد نمی کنند؟

من سعی می کنم فالوور پیدا کنم، اما هیچ چیز اتفاقی نمی افتد.

من انواع تبلیغات و تاکتیک ها را اجرا کرده ام اما افسوس! همه چیز شکست می خورد.

آیا شما هم همین مشکلات را دارید؟

اکانت های اینستاگرام بدون فالوور چیز عجیبی نیستند. می دانید، ما وقتی برای رسیدن به چیزی تلاش می کنیم، گاهی اوقات ناخودآگاه زیاده روی می کنیم.

یک زمانی تاکتیک‌ها و قوانین در وب یا شبکه‌های اجتماعی جواب می‌داد، اما اکنون به این راحتی نیست. برای به دست آوردن تعداد انگشت شماری فالوور زمان زیادی را باید صرف کنیم.

چرا اینستاگرام این مقدار مهم شده است؟

رشد اینستاگرام

این روزها اینستاگرام به سرعت به اوج خود رسیده است. این یک بازار اجتماعی شناخته شده است که همه می خواهند با افتخار در آن برجسته شوند.

رقابت سنگین در اینستاگرام هر کسی را می‌ترساند. آیا باید امید خود را برای قهرمانی در این رقابت از دست بدهیم؟

پاسخ یک نه بزرگ است.

قبل از شروع بازاریابی اینستاگرامی، سه چیز را از خود بپرسید:

  1. چه چیزی در فید شما خوب است که مخاطب شما را دنبال کند؟
  2. چه چیزی حساب شما را متفاوت می کند؟
  3. آیا می توانید به مخاطبان خود کمک کنید یا آنها را در محتوای خود مشارکت دهید؟

اگر چنین است، به این موضوع بروید که چرا باید برای افزایش مخاطبان اینستاگرام خود تلاش کنید.

 

برخی از دلایل عدم رشد فالوورهای اینستاگرام شما؟


1. عدم تعامل با مخاطبان خود.


من می دانم که با برنامه شلوغ ایجاد و انتشار محتوا، ممکن است کانال پاسخگویی را از دست بدهیم. اما برای جلب توجه مخاطب باید به همان اندازه به آن توجه کرد.

برای ایجاد تعامل خوب، به نظرات آنها پاسخ دهید. گاهی اوقات آنها برای حل سؤالات خود مستقیماً به شما پیام می دهند. پاسخگو باشید. این پلتفرم "رسانه های اجتماعی" نامیده می شود، بنابراین مطمئن شوید که همیشه به طور مساوی با مخاطب خود اجتماعی هستید.

مردم در دو مورد به خود زحمتی برای تعامل ندارند:

  1. شما جواب ندهید
  2. محتوای شما فراخوانی برای اقدام نداشته باشد.

مورد دوم به این معنی است که مطالب با عموم سازگار نیست.

رازی که مخاطب شما را برای خود نگه می دارد:

  1. از طریق پست ها و نظرات شروع به تعامل کنید.
  2. محتوای فعال و قابل بحث ایجاد کنید.
  3. حتی اگر 100 تا 200 مشترک دارید، به طور مرتب مقالاتی را پست کنید که عبارتند از «از من بپرس» یا «بررسی نظرسنجی».

2. عدم ثبات.

وقتی یک حساب کاربری ایجاد می کنیم، برای تقویت آن و افزایش فوق العاده آن پر انرژی هستیم. اما پس از یک هفته یا یک ماه، نمودار پست و تعامل کاهش می یابد زیرا ما نتایج رضایت بخشی دریافت نمی کنیم.

اگر مبتدی هستید، باید پست های خود را با محتوای با کیفیت بسازید. در انتشار پست خود منظم باشید و اگر زمان برای ارسال محتوا ندارید، برنامه خود را از طریق استوری به اشتراک بگذارید.

مخاطبان شما همیشه به دنبال این هستند که دیگر فردی را دنبال نمی کنند، ناهماهنگی شما دلیل آن را به آنها می دهد.

راز حفظ ثبات:

قبل از ایجاد یک حساب کاربری، حداقل 30 پست باید آماده انتشار باشد. به این ترتیب، مجبور نخواهید بود که به طور مرتب پست ایجاد کنید و کیفیت آن حفظ می شود.

3. نداشتن ظاهر


مخاطب شما می خواهد شما را بشناسد. اگر شما فردی هستید که فقط محتوا را به طور منظم پست می کنید اما هرگز نمایه خود را به اشتراک نمی گذارید، مخاطبان شما هرگز ارتباط شخصی با شما را نخواهند داشت.

رازی که ظاهر را حفظ می کند:

  • اگر در رستوران شام خورده اید، غذا و مکان آن را مرور کنید.
  • کتاب هایی که می خوانید را دوباره بخوانید
  • سرگرمی و برنامه خود را به اشتراک بگذارید
  • در استوری ها فعال باشید

به طور خلاصه، حتی اگر در کار خود گیر کرده اید، چند دقیقه وقت بگذارید تا به مخاطبان خود بفهمانید که به دلایل موجه برای مدت کوتاهی در دسترس نخواهید بود.

 

4. عدم تعامل با دیگران


ما این تمایل را نداریم که بدون دلیل به فالوو دیگران بپردازیم.

اگر شما فردی هستید که کامنت‌هایی مانند "لطفاً حساب من را تأیید کنید" یا "لطفاً من را دنبال کنید" ارسال می کنید، در اینجا توقف کنید. شما به صراحت اعلام می کنید که با سایر حساب ها و محتوای آنها کاری ندارید.

برنامه اصلی فالوورهای اینستاگرام

سعی کنید به جای التماس کردن برای فالوو شدن، رابطه ایجاد کنید.

رازهایی که باعث ایجاد یک تعامل خوب می شود:

  • حداقل 500 حساب دیگر را هر هفته دنبال کنید تا دید خود را افزایش دهید.
  • قدر مطالب دیگران را بدانیم.
  • مطالب مختلف را لایک کنید و در استوری های خود به اشتراک بگذارید.
  • از هشتگ های مناسب استفاده کنید و اکانت های مرتبط

5. در استوری های اینستاگرام خود استراتژی داشته باشید


اینستاگرام ویژگی Stories را در آگوست 2016 راه اندازی کرد. روزانه بیش از 400 میلیون کاربر از این ویژگی استفاده می کنند. همانطور که در بالا توضیح داده شد، داستان ها نیز به همان اندازه در رشد حساب شما مهم هستند.

استفاده از فالوورهای واقعی

ارسال عکس های با کیفیت خوب است، اما باید حساب خود را نیز گسترش دهید. باید روی سایر ویژگی های اینستاگرام مانند هایلایت ها، IGTV و استوری ها تمرکز کنید.

رازی که در استراتژی باید مورد توجه باشد:

  • استوری های خلاقانه ایجاد کنید.
  • استفاده از IGTV را گسترش دهید.
  • از اطلاعات و ویژگی های تبلیغاتی برای نظارت و رشد حساب استفاده کنید.
  • یاد بگیرید چگونه تعداد بازدید استوری های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

6. محتوای شما مناسب نیست.


برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام، باید در مورد پست شفاف باشید. محتوای شما باید در مورد آنچه می خواهید به اشتراک بگذارید صحبت کند. بله، البته کیفیت و کمیت در محتوای شما اهمیت زیادی دارد. اما مهمتر از آن، به موضوع محتوای شما مربوط می شود.

 

اگر فقط به دنبال به دست آوردن فالوور در اینستاگرام هستید، اما نمی دانید چه چیزی باید پست کنید، هیچ استراتژی کارساز نخواهد بود. اگر نمی دانید چگونه پست کنید، بازدیدکنندگان چگونه می توانند به محتوای شما اعتماد کنند؟

بلاگرهای شخصی بسیار محبوب هستند، اما تنها در صورتی که مطالب مرتبط با مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید، هیچ کس به زندگی یا سلیقه شما علاقه ندارد، مگر اینکه فردی مانند کریستیانو رونالدو باشید.

راز بهبود محتوای شما:

  • در محتوای خود ثبات ایجاد کنید.
  • برای اینکه حساب شما در دسته بندی خاص قرار گیرد، یک جایگاه خاص را دنبال کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما آموزش یا الهام بخشد.

7. خودتان باشید


دلایل زیادی وجود دارد که فالوورهای اینستاگرام شما رشد نمی کنند، اما آیا می دانید حقیقت تلخ چیست؟ تو خودت نیستی.

واقعی بودن هویت شماست و همچنین منزلت شما. نه حتی در رسانه های اجتماعی، بلکه به طور خاص در حساب های اینستاگرام، خانواده  و جامعه این اعتماد است که ارتباطات قوی را می‌سازد.

مردم شما را همانگونه که هستید دنبال می کنند. شما می توانید یک تأثیرگذار، یک خالق، یک تاجر، یک وبلاگ نویس و غیره باشید.

راز خود بودن:

  • راحت باشید و طوری عمل کنید که فالوورهایتان احساس کنند شما همیشه در دسترس هستید.
  • کپشن های با کیفیت بنویسید تا پیام شما قابل درک تر شود.
  • از ویرایش بیش از حد عکس ها خودداری کنید و سعی کنید واقعی به نظر برسید.
  • زیرنویس هایی بنویسید که با صدای شما صحبت کنند. از رنگ های رمانتیک یا ملایم خودداری کنید.

8. تبلیغ بیش از حد


هر کاری که به صورت افراطی انجام شود به خودی خود بدنامی ایجاد می کند. وقتی زیاد بپزی میسوزه، نه؟

به همین ترتیب، هنگامی که تبلیغات بیش از حد انجام می دهید، ممکن است حساب شما در دسته هرزنامه قرار گیرد. مخاطبان شما می توانند قصد شما را برای جلب توجه احساس کنند و اینستاگرام نیز می تواند شما را به عنوان یک اسپمر برچسب گذاری کند.

با کمال تعجب، دلیل عدم رشد فالوورهای اینستاگرام شما ممکن است به دلیل استراتژی های تبلیغاتی شما باشد.

همزمان با تبلیغات، باید روی کیفیت محتوا تمرکز کنید.

راز تبلیغ هوشمندانه

  • صبور باش. ممکن است کمی طول بکشد.
  • از طریق کانال های تبلیغاتی ارگانیک به طور معقولانه ای تبلیغ کنید. می توانید Kicksta را برای بهبود مخاطب امتحان کنید.
  • فقط یک محصول را به سمت مخاطبان خود پرتاب نکنید. سخاوتمند باشید و مقداری ماده طنین انداز اضافه کنید

9. نداشتن مشخصات اطلاعاتی


وقتی یک آب نبات می خرید، از روی پوسته بیرونی آن، به راحتی می توانید محصول داخلی و طعم آن را پیش بینی کنید، درست است؟

نمایه یا همان پروفایل شما هم باید همین ویژگی را داشته باشد. این نمای کسب و کار شماست. شما می توانید بازدید کننده خود را در عرض چند ثانیه تحت تاثیر قرار دهید یا افسرده کنید. هدف بسیاری از ما فقط ایجاد محتوا و نادیده گرفتن جزئیات نمایه است. اما این نقص جزئی می تواند تاثیر زیادی بر بینندگان ما بگذارد.

نمایه شما باید به مرور زمان تغییر کند. وقتی عموم به حساب شما می آیند، اولین برداشت تصویر نمایه، بیو و هر پیوندی که به آن اضافه می کنید است. اگر مخاطبی آنها را دوست نداشته باشد یا با آنها درگیر نشود، بدون کمی فکر کردن را ترک خواهند کرد.

راز بهینه سازی پروفایل

  • نمایه شما باید منحصر به فرد و شخصی باشد.
  • باید چیزی باشد که دیگران به راحتی آن را به خاطر بسپارند. هر چه بتوانید آن را برجسته تر کنید، بهتر است.
  • چهره یا لوگوی برند شما باید روی عکس نمایه شما قابل مشاهده باشد. مطمئن شوید که به اندازه و نحوه ارائه آن نیز اهمیت می دهید.
  • بیوگرافی پروفایل شما باید واضح، واضح و سرراست باشد. آن را به اندازه کافی جذاب و خوب بنویسید. خسته کننده اش نکنید بیوگرافی شما باید توجه مردم را جلب کند و از صفحه خارج شود.

10. نداشتن هدف مشخص


در رقابت برای به دست آوردن مشترکین، ممکن است متوجه حساب های دیگر شوید و بر اساس آن شروع به ساخت محتوای خود کنید. نمی گویم اشتباه است. منظورم این است که برای شما بهتر است الهام بگیرید و عملکرد خود را بهبود ببخشید، اما چیزی که در اینجا شکست می‌خورید تمرکز است.

وقتی فقط بر روی افزایش فالوورهای اینستاگرام تمرکز می کنید، این خطر را دارید که توجه خود را از جایگاه خود دور کنید. این به عنوان یک بازگشت برای شما کار می کند.

می دانید، دلیل عدم ایجاد فالوور در اینستاگرام، پشت ژست حساب شما است. گاهی اوقات شما فقط فالوور می خواهید اما هدف خاصی برای مطرح کردن ندارید. به این ترتیب نتایج بهتری نخواهید گرفت. حتی اگر به تبلیغ پیج خود ادامه دهید، فالوورهای به دست آمده نیز  ممکن است شما را آنفالو کنند.

راز هدفمندی در اینستاگرام

  • مشخص کنید برای چه کسی پست می گذارید.
  • مطالب را فقط در مورد موضوع مرتبط ارسال کنید.
  • ترکیبی از پیام ها را به مخاطب ندهید این کار شما مخاطب را گیج می کند.
  • هدف نهایی خود را تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

11. استفاده بیش از حد از ابزار افزایش فالوورهای کاذب


تبلیغات، اینفلوئنسر مارکتینگ و.. مهم هستند. امّا از آنها مهمتر داشتن یک استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام است که می‌تواند به شما در تولید محتواهای با کیفیت کمک کند.

 افزایش مخاطبان می‌تواند لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌های شما را افزایش دهد و می‌توانید تعامل کوتاه‌مدت را به دست آورید. اما در درازمدت این یک محتواهای جذاب است که می‌تواند باعث ماندگاری شما شود.

به یاد داشته باشید که رشد و نتایج واقعی هرگز به راحتی به دست نمی آیند.

اینستاگرام بر تلاش ها و منابع شما برای به دست آوردن فالوور نظارت داشته است. با شرایط و ضوابط آن سخاوتمند باشید و همیشه سعی کنید بر محتوای با کیفیت تمرکز کنید.

راز اجتناب از ابزارهای خطرناک

  • از ارسال پیام ها و نظرات نامناسب و حساس خودداری کنید.
  • به جای خرید فالوور، به دنبال ایجاد پیجی کاربر پسند باشید.
  • رشد ارگانیک دشوار است، اما استفاده از ابزارهای جعلی می تواند بر شهرت شما نیز تأثیر منفی بگذارد.

رشد ارگانیک در اینستاگرام در 30 روز

مرحله 1. جایگاه خود را انتخاب کنید

 

این مهمترین بخش برای افزایش فالوور شماست. جایگاه شما به مخاطبان شما کمک می کند تا محصولات، پیشنهادات و خدمات شما را بهتر درک کنند.

همچنین می توانید یکی از دسته های زیر را برای فعالیت انتخاب کنید:

  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • غذا
  • سلامتی و تندرستی
  • رژیم غذایی و تغذیه
  • ورزش ها
  • ورزشگاه و یوگا
  • انگیزه
  • آهنگ / متن ترانه
  • سفر

مرحله 2. حداکثر 50 پست ایجاد کنید


وقتی از یک فروشگاه بازدید می کنید و انتخاب کاملی از محصولات ندارید، ممکن است ترجیح دهید به جای دیگری بروید، درست است؟

اکانت شما نیز فروشگاه شماست. همه چیز بستگی به نحوه ساخت محتوای خود و ارائه آن دارد تا بازدیدکنندگان شما خسته نشوند و محل شما را ترک نکنند.

به خصوص در اینستاگرام، تا پنجاهمین پست خود را به دست نیاورید، به دنبال افزایش فالوور نباشید.

مرحله 3. حساب کاربری خود و مشترکین آن را ردیابی کنید.

هنگامی که حساب های تخصصی خود را دنبال می کنید، در نهایت در بازار محیطی خود شرکت می کنید. به این ترتیب، می توانید به راحتی از محتوا و استراتژی های بازاریابی آنها مطلع شوید.

حداکثر 1000 مشترک را دنبال کنید که به محتوای شما نیز علاقه مند هستند. شما به شدت نتایج را خواهید دید. به اندازه کافی عجیب، همه ما مشترکین کمتری نسبت به مشترکین می خواهیم. اما، شما باید درک کنید، شما در حال ساختن حساب خود هستید. شما باید آگاهی ایجاد کنید.

اگر بودجه ای برای سرمایه گذاری برای تبلیغات ندارید یا می خواهید به صورت ارگانیک رشد کنید، این بهترین راه است. در اینجا لازم نیست نگران کاهش فالوورها باشید. آنها شما را ترک نخواهند کرد مگر اینکه دلایل بالا را به آنها ارائه دهید.

بنابراین، دریابید که چرا فالوورهای اینستاگرام شما رشد نمی کنند و استراتژی های خود را بهبود ببخشید.